ARN-jagt.png

Asperup, Roerslev, Nr. Åby jagtforening er en sammenslutning af Nr. Åby og Omegns jagtforening af 1935 og Asperup-Roerslev jagtforening af 1945. Sammenslutningen blev en realitet d. 28 september 1987 på John Larsens Cafeterie. Den første bestyrelse bestod, ganske som i dag, af 7 medlemmer.

Formand: Hermann Ahlmann

Kasser: Poul Kjergaard

Sekretær: Morten Ahlmann

Medlemmer: Max Hansen, Torben Søgaard, Leif Larsen og Gunner Hansen

Pokalskydning i september samt rævejagt i januar har fra begyndelsen været årligt tilbagevendende begivenheder. Den 25. november 1997 afholdtes det første vildtspil i Båring forsamlingshus. Dette har siden ligeledes været et årligt tilbagevendende arrangement som dog pga. svigtende deltager antal ikke afholdes mere.

I 1999 kunne foreningen med stor glæde og stolthed byde dens medlemmer velkommen i egne lokaler på Middelfartvej i Asperup. Helt præcist blev dørene første gang slået op den 8. maj kl. 13.00. Her blev i dagens anledning budt på et lettere traktement samt kaffe og småkager. Rævehulen var hermed en realitet, og siden har der hver onsdag i perioden fra oktober til maj været åbent for foreningens medlemmer. Det er ligeledes i disse lokaler at jagttegnsundervisningen finder sted.